2013-01-17
 20:22:00

Hur trött kan man vara egentligen?

Hur trött kan man vara egentligen?
Har sovit hela dagen idag, och är endå trött.
Resterna av middagen. Fläskkotletter, ungrostade grönsaker och vitlökssmör.
Ghosty (som är sur för att hon inte får vara ute så mycket som hon vill, -27° ute).
Lellen, som är nöjd att vara inne.
Pappa, jag vill gå ut.
 
Arto, underbara Arto, (min läkare) ringde nyss. Han ska ringa min arbetsgivare imorgon. Arbetsgivaren har brutit mot den uppgjorde rehab-planen. Eller som Arto uttryckte, dom har saboterat den.
 
Ha en bra kväll.



Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-17, 20:36:00

HURRA för din läkare!! Hoppas han sparkar dom riktigt ordentligt i baken! Kramen gumman <3 och klappa "pappas flicka" och hälsa att snart är det vår och varmt ute =)




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-17, 21:52:37 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Åhh, så gullig Ghosty är i pappas knä. :-P

Hoppas han är en riktig tuffing din läkare, så han sätter den där Anders på plats.

Att du är trött är absolut inte konstigt, med tanke på alla omständigheter och hur du mår. För min del har renoveringsmotgångarna närstan fått mig att dra täcket över huvudet. Ibland behövs det inte så mycket för att tappa energin. Nu har jag vilat några dagar och det känns lite bättre, så imorgon blir det nog nya tag? Hoppas det snart är din tur att känna att det går åt rätt håll, min vän.

Massor av styrkekramisar! ♥♥♥

Svar: Jag hör av mig imorgon och berättar hur det gick. Tack för att du finns <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-17, 22:24:19 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Hurra för din läkare, skönt att han ringer upp och ger dem på moppo.

Hihi så söt bild på Ghosty och Ronny :-)

Kramiz

Svar: Tack vännen <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P