2013-01-22
 14:01:00

Funderar så där i störtsta allmänhet....

När jag började blogga för ca 2½ år sedan, hade jsg väl inte riktigt bestämt inriktningen på min blogg. Ja, hundarna förstås, hantverk och odling, samt foton. Med andra ord en riktig "Tantblogg"
Jag trodde ju inte att jag skulle behöva den lösenordsskyddade delen av bloggen...
Men så blev det. Och den har varit en viktig del av mitt skrivande runt alla turer på jobbet.
Nu har jag inte skrivit i den på länge. Har blivit öppnare i denna istället, då jag har kommit till ett läge när jag insett att arbetsgivaren inte kan skada mig mer än dom redan gjort/gör. Och nu när jag fick några trogna läsare, så bör dom ju få veta vad som pågår på min arbetsplats.
 
Att jag senare också skulle få lägga till en kategori till, som jag har valt att kalla "Kampen", kunde jag väl inte drömma om. I den skriver jag om min panikångest och hur det är att leva med den. En kamp varje dag. Tror att det är svårt att förstå om man inte har upplevt det själv.
Men hela mitt liv förändrades 2012-05-24.
Och tiden går inte att skruva tillbaka.
 
Jag hade tänkt mig en skön promenad med hundarna idag, men den frös inne.
Trots att det skulle bli mildare, visar termometern obarmhärtiga -24,3°.
 
Nu ska jag vika lite tvätt, diska och planera middagen.
 
 




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-23, 01:37:16 | URL: http://carsie.se

Ja, vissa delar av livets gång kunde man aldrig föreställa sig, inte ens i sin vildaste fantasi.

Det är bra att blogga - det är lite som en dagbok, och som terapi i ditt fall - tycker det är überbra att du börjar skriva av dig och inte håller inne med allt.

Och angående alkohol så tycker jag du gör ett vettigt val gumman, man kan faktiskt ha kul UTAN sprit ;-)

Kram!

Svar: Tack för dom värmande orden kära svägerska. <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P