2013-01-11
 18:43:00

Fredags kväll, -21°

-21°
Ja, det är sannerligen vinter, på många vis.
 
Hade ju tänkt ge mig ut för lite fotografering idag, men magsjukan satte stopp för det.
Har i alla fall genomlidit den nu.
Känner mig lite slak bara.
Men nu har vi klarat av det också.
 
Siktar på lite fotgrafering imorgon istället.
 
Och så ska den förhatliga julen ut.
 Tur att man inte hann pynta så mycket.....
Och det är ju "trevligt" att höra att det även är ute på "byn" att jag 
förstörde julen för så många.
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-11, 21:07:04 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Det enda bra med magsjuka är att den brukar vara över fort. ;-)
Jag kom nyss in med Nala efter en kort sväng ute och jag klagade över att det var kallt. Ynka -4 grader har vi, visserligen lite blåsigt. :blush:

Jag vet inte vad det handlar om, men har väldans svårt att tro att du har förstört julen för någon? :question: Däremot finns de ju de som förstört så mycket mer för dig, än en ynka liten jul.

Ha det gott, vännen och krya på dig lite till, så du orkar dig ut och fotografera imorgon.

Massor av kramisar!♥♥♥

Svar: Jag ska förklara hela historien för dig imorgon. Nu sänker jag ta 2 sobril och krypa ner med en bok. Ganska höjt ångestpåslag just nu. Men det kommer en längre historia imorgon. Kram vännen <3
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-12, 09:40:38 | URL: http://carsie.se

Vaddå - "ute på "byn" att jag förstörde julen för så många" ??

Svar: Jag tar det i ett mail sen
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P