2013-01-14
 15:54:00

Ett litet pm

 
Jag glömde en sak, "jag har inte monopol på att må dåligt". Något som jag med säkerhet vet 
att jag varken trott eller sagt.
Det blev hissen rätt ner i underjorden igen.
Men åter igen. Jag ligger ganska stabilt där.


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-14, 16:08:44 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Jag tycker då inte att du är pinsam och du spelar inte heller din sjukdom, den är på riktigt.
<3 kram <3




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-14, 16:18:37

*ursäkta om jag skriker* MEN SNÄLLA NÅN!!! Hur *** är man funtad om man säger sånt?!?! DU SKA skriva och vräka ur dej, skrika och gråta, och bry dej inte om ifall det skulle bli "pinsamt", för den enda som tycker det är den som inte TÖRS göra samma sak!! Tänker den personen inte på att den hjälper till att trycka ner dej, får dej att må ännu sämre?!?! I så fall jobbar den personen på fullständigt fel ställe kan jag ju lova!

Styrkekramar i massor från mej gumman och *kanske fel uttryck men ändå* "sköt dej själv och skit i andra" STÅ PÅ DEJ ANNARS GÖR NÅN ANNAN DET <3 <3 <3

Svar: Tack Ulla <3
Annalena




sivan
PUBLICERAT: 2013-01-14, 17:04:07

Vad är det för en tok du har pratat med? Hur kan en sjukdom vara pinsam, Jag lider med dej, för jag vet att du lider. Älskar dej kära sonhustru. Kraaam:love:

Svar: Jag har mailat dig. Kram
Annalena




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-14, 20:40:02 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Nu har jag varit in på din blogg flera gånger och läst ikapp mig och inte riktigt veta vad jag ska skriva? Det är helt för jävligt med allt som du får utstå och har fått göra under så lång tid. Det är inte dig det är fel på, utan felet ligger hos dem som behandlar dig illa. De enda som är pinsamt är vuxna människor som beter sig illa och trycker ner andra, i tron att det är okej. Rena sandlåde nivån...

Önskar jag kunde krama om dig och lova att allt snart blir bra. ;-( Om inte annat så hoppas jag av hela mitt hjärta att det vänder till det bättre snarast. Du förtjänar att må bra och kunna njuta lite av livet, precis som så många andra.

Massor av styrkekramisar! ♥♥♥

Svar: Tack älskade vän. Har du läst mailet också?
Annalena




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-14, 23:22:02 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Har inte hunnit kollat min mail, men jag ska göra det NU!
Kramis!♥

Svar: <3
Annalena




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-15, 01:28:58 | URL: http://carsie.se

Säger bara så här, SKIT i vad dom tycker och tänker - DU VET vad som är rätt och fel med ditt sjukdomstillstånd och allt annat som rör ditt liv.

Tack för ordet ;-)

Svar: Tack gulle dig <3
Annalena




Anonym
PUBLICERAT: 2013-01-15, 09:00:11

Inte kan det väl vara en beteendevetare som resonerar så? Då är dom ju direkt olämpliga. Är det nån som jobbar sjukhuset?







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P