2013-01-18
 14:25:00

Dagsläget

Inte lika mycket stresspåslag idag.
Men något förhöjt.
Däremot jätte trött.
Har pratat med Arto. Så skönt med människor som tror på mig.
Jag ringde och sökte chefen igår. Pratade in på mobilsvar att han skulle kontakta mig.
Men hittills ingenting.
Börjar misstänka att han inte vill prata med mig.
Idag är det fredag, men det känns verkligen inte.
Men det blir 2 dagar med familjen och det känns bra.



AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-18, 16:03:06 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Efter ett sånt stresspåslag, så antar jag att man blir extra utmattad och trött? Skönt att det är helg och du får ha familjen runt i kring ett par dagar, Att vara ensam hemma är inte alltid så lätt när man mår dåligt och tankarna fladdrar och far som de själva vill.

Önskar dig en skön och lugn helg, med något mildare temperatur än den ni har där uppe nu.

Massar av värmande kramisar!♥♥♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P