2013-02-17
 00:32:35

Undrens tid och nya kameran.

Nu är den undanstädad...JULEN!!!
Det var inte mycket kvar, men det var motigt med sista gardinerna.
Men som sagt var idag har det blivit av.
Och så har vi ju testat nya kameran. Dock kommer det att ta ett tag innan man lärt sig alla finesser. Men det är bara att köra trail and error.
Kisar mot blixten.
Lellepojken.
Nyfiken på nya kameran.
Prinsessan.
Lellepojken.
Elzas Valentine's-rosor, som hon fick av mamma och pappa.
Mina rosor.
Mina "pultaner".
Smycket jag fick av Carina Eriksson.
Habanero, egen.
Ja, Moforsen då...med nya kameran.
Vilden.
Fullt ös, som vanligt.
Resultat av Elzas städning.
Alla julsaker kom inte undan....den här lär nog bli kvar ett tag.
Elzas keyboard.
Detta fina märke fick jag av bästa Åsa Tova Bergh. Det kom med posten och jag blev så glad.
Ny kökshandduk.
Och så har jag hittat min kära "Gulle-ko" (Dam troll). Ska berätta historien om min kompis som jag har haft sedan jag var 6-7 år gammal senare. Tyvärr är bjällran borta och en Dobermann (Tipsy-Tail) har tuggat lite på ett öra.
Testat olika funktioner på kameran. :-) Nu är ju julgardinerna väck.
Hemgjorda hamburgare med jalapeño, fetaost och vitlök.
Och hemgjorda hamburgerbröd. Det som är på fotona är resterna. :-)
Och så hade Elza gjort glass, som var sagolik.
Joel är här också. Och jag står på benen, trots att jag inte sovit middag idag.
 
Och jag håller fast på min helnyktra linje. Resten av familjen tog ett glas rödvin, men jag drack mineralvatten. Trivs så bra med det.





Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-02-17, 11:53:46 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Härligt med ny kamera som tar finfina bilder. Gillar smyckena du har fått, så fina.
Kram




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-02-18, 09:11:39 | URL: http://carsie.se

En väldans MASSA bilder, och alla lika fina.. :)

Kram!




Barbro
PUBLICERAT: 2013-02-19, 08:30:14

Å va kul med en ny kamera..!! Gläds med dej... det är så himla roligt att upptäcka saker genom kamerans lins. Ibland kan man vända o vrida på bilden sen i datan o vips upptäcker man nåt helt nytt. Se bara på iskärringen som ligger på min tidslinje... jag råkade vända på bilden o upptäckte henne, en avbilda av mej.. hihi. :-d Styrkekramar paddan







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P