2013-02-02
 19:06:00

Status så där på lördagskvällen.

Har nu börjat jobba halvtid.
Det betydde att jag jobbade både torsdag och fredag.
Jag var så trött i huvudet när jag kom hem igår, så jag orkade ingenting.
Det var därför det inte kom någon uppdatering igår.
Får väl se hur det funkar till veckan.
Fredagen var inte arbetsmässigt jobbig, men jag hade en kollga som
hackade på mig hela förmiddagen. Och till slut blev det bara för jobbigt.
Hoppas att hon bara att en dålig dag, så att det är lugnt på måndag.
Hur som helst var jag så trött på fradagen att jag inte orkade gå på Hullsta. Jag ville ju så gärna gå och lyssna på musiken, men det sa bara stopp.
Jag tog hundarna och gick och la mig, (Ghosty är ju inte så pigg). Låg tills Ronny och Elza kom hem från Hullsta.
Var uppe en liten stund, sedan la jag mig igen.
Idag har jag faktiskt fått mycket gjort,
men det straffar sig.
Är vansinnigt trött nu...igen.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-02, 21:58:29 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Tråkigt när man måste avstå sånt man ogärna vill missa, men det är bra att du tänker på hur du mår och rättar dig efter det.

Kramis!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P