2013-02-10
 16:34:00

Status just nu....

Trots allt har jag diskat, tagit reda på tvätt, gjort fläskpannkaka,
paj med gräddig stuvning och smoothie.
Men nu är jag trött...igen.
Och det känns pest att jobba eftersom jag blivit hotad igen.
 
Ronny har beställt en ny kamera, minneskort och en mus....till datorn då.
Det var väl det positiva idag, jo och så kommer Elza hem.
Mammas älskade unge.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-10, 17:19:44 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Skönt när ungen kommer hem! Min stora tjej kommer imorgon och den andra försvann iväg för någon timme sedan, men kommer väl tillbaka imorgon hon med? Efter en helg med extra tonåringar här hemma, så borde jag tycka att det är skönt med en ensam kväll? Just nu känns det okej, men kvällen har ju knappt ens börjat. Det är något som saknas mig när någon av dem är iväg... :-s

Styrkekramisar till dig, vännen, inför morgondagen. ♥




Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2013-02-10, 18:02:08

Hej! Gissar att du har väldigt höga krav på dig själv. Vet av egen erfarenhet att det kan vara mindre bra i vissa lägen. Ibland måste kroppen o hjärnan få gå på sparlåga:) Fast ibland känns det bättre om man gör en massa saker så man slipper tänka så mycket...Men försök ta det lite lugnt o var snäll mot dig själv innan du blivit trött:) Funkar lite så själv sen ett år tillbaka, att så fort jag får lust eller ork att göra nåt så gör jag det så mycket att jag knappt existerar dagen efter. Tar tid att lära om då jag är van att kunna klara mycket sen förut. Beror nog till stor del på vad som orsakat också, men önskar att du kan klappa dig själv på axeln o ge dig själv beröm för att du står ut o orkar med en massa trots allt du varit med om sista året. Hoppas att du mår bättre igen o att den som orsakat detta får vad den förtjänar:) Håller tummar o tår för att det blir "normalt" igen:)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P