2013-02-08
 18:11:00

Riktig skitdag idag.

Fick ta ledigt idag, då jag knappt står på benen.

Stresspåslag stort, sorg djup och känslan av att inte duga, gigantisk.
Det har varit hemskt mycket nu ett tag, och jag gjorde väl mer än vad som var bra för min ork.
 
                        
Detta är min sång. Bara älskar den.
Men jag har en till...
  
                          
Joel skulle komma i helgen, men han har blivit sjuk, så Elza kastade sig på bussen och åkte till honom.
Så nu sitter jag och vänter på att Ronny ska komme hem. Han har skjutsat henne till Sollefteå.
 
Helgen då, vad händer?
Luna har stort kalas imorgon, men i skrivande stund vet jag inte om jag orkar med något stort kalas, och dessutom blev allt så påtagligt att det är fler kalas. Vilken dag vet jag inte, men informationen är ju ovidkommande om man inte har med det att göra.
Så här såg det ut när man tittade ut idag.
 
Och det gör ju att jag tycker den här passar så bra.
 
Har beställt vita kuvertet från Fonus.
Tänk va' mycket man får bestämma själv.
Har nästan klart vilken musik jag vill ha.
Och man kan ta det helt enskilt så man väljer vilka som ska närvara.
Känns bra att göra det, för man vet aldrig när det snurrar till ordentligt.
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-08, 19:02:40 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jobbigt med alla motgångar och den inre stress den medför. Vackert är det iallafall utanför ditt fönster. sol+snö=vackert. :-) Sol är något vi här i småland inte har varit bortskämda med den här vintern. Skulle tro att mina 10 fingrar räcker till för att räkna dagarna?

Hoppas du får en skön helg, även om den inte blir som du tänkt dig. Styrkekramisar från mig. ♥♥♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P