2013-02-24
 23:00:11

Orkar inte längre

Nu har dom knäckt Ronny också och även Elza har börjat vackla.
Dom har snart raderat ut en hel familj.
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-25, 10:46:25 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag vet verkligen inte vad jag ska säga!? Man finner inga ord för det jävulstyg och den psykiska tortyr du och din familj fått utstå så länge nu. Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och väcka er från denna mardröm.

Jag hoppas verkligen att all de människor som finns i era liv och i er närhet gör allt de kan för att få er att känna att ni är älskade och omtyckta. Ni behöver det mer än någonsin nu. Ge inte upp!

Styrkekramisar i massor till dig och familjen. ♥♥♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-02-25, 16:26:38

Stor stor kram till er alla från mig <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P