2013-02-04
 22:16:00

Måndag, till handlingarna.

Ja, jag har jobbat. Det har gått bra, men jag blir så attans trött i huvudet av allt surr, gnäll och tjafsande.
Undrar om det alltid varit så, fast jag inte märkt det tidigare, eller om det har blivit värre?
 
Så är jag orolig för Ghosty, hon är inte alls pigg.
Ögonen är lite bättre, men hon är så låg, så dämpad.
Jag åkte buss hem idag. Hundarna var ju hemma, så jag måste hem till dem.
Gick en promenad med dem, och då var Ghosty lite piggare. När vi kom in var det samma igen.
Och det fortsätter att snöa...
Midsommar om 137 dagar? Tror inte det.
Ja, vad säger man. Det blir nog en vit jul i år, för det har lär ju inte ha tinat bort...
Sedan såg jag att vår Clivia "smygblommade" i fönstret. Den här gången hann jag se det innan den blommat ut.
Got you!
Nu blir det sängen och min bok. Jobbar ju imorgon också....
Känns som alla dagar intill tidens ände...

 


Ulla
PUBLICERAT: 2013-02-04, 22:37:16 | URL: http://mammamonstret.blogg.se/

Kan "trösta" dej med att det har alltid varit mycket gnäll, tjafs och gnat men förr så hörde vi det inte på samma sätt :( Men tror också att det blev värre när dom splittrade upp gamla verkstan..

Skickar styrkekramar så du har på lager tills imorgon <3
Och klappa lillskruttan från mej.. Om hon fortsätter vara låg när ni kommer in, så ta kontakt med vet igen.. kramen <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P