2013-12-06
 00:01:42

Hjärnspöke med järngrepp och julpynt

Ja, ungefär så känns det.
Håller på att kopiera och skicka massa papper till Roger på facket.
Ska även skriva ned allt som hänt sedan han var med förra gången. Det är en redogörelse
som sträcker sig över ca 1½ år. *Suck*
Nu måste jag gå igenom allt, ja precis allt en gång till.
Det är verkligen jobbigt och stressande.
Nästa möte är i slutet på januari. Och då ska jag hunnit träffa Roger en gång också innan.
Och det känns som innan jag har gjort det här klart så kan jag inte ta mig tvärs för att göra något annat.
Har varken städat, bakat eller pyntat ännu.
Men jag ska pressa mig till det yttersta, så får jag det kanske klart imorgon
och förhoppningsvis kunna skjuta det åt sidan ett tag.
 Denna lilla har jag spanat ut som aktuell julgran. Vi har ju så trångt, så det får inte vara någon bjässe.
Vad tror ni?
Annars kan man ju alltid fira jul i brandboden...där finns redan en gran på plats....
 ...och takdekorationer....
Har i alla fall fixat lite på bron. Det gjorde jag förra helgen.
 


Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2013-12-06, 01:05:34

Hej! Va himla läcker den övre bilden på dörrpynt är :) Du verkar ha en himla förmåga och känsla för att göra snygga saker. Önskar att du får bli bra snart o få ägna dig mera åt detta superba skapande som du delar med dig av :) Hoppas det går bra att skriva färdigt fastän det förmodligen är skitjobbigt, så kanske något litet kan släppa greppet om dig då det antagligen blir bearbetat igen:) Försöker skicka lite styrka till dig innan jag somnar ;)

Svar: Tack <3 Jag det blir ju terapi att skriva allt igen, och det är väl lite jobbigt. Men vad jag har förstått så är det ju bättre att bearbeta det än bara stänga inne det.Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P