2013-04-14
 23:20:00

Vem knackar på min dörr?

Lite så känns det.
Måndagarna när jag blir ensam hemma är alltid jobbiga.
Och inte kan jag ringa Ronny om det behövs.
Inte för jag brukar behöva det, men bara tanken att jag inte kan....
 
Ska gå och lägga mig med Joseph och hoppas att det känns bättre imorgon.
 
Sak försöka lägga ut lite mer recept och så.
 
Dosetten packad, så det är väl inte så mycket mer att stöka med nu.
 
BTW....Facebook... hittade en artikel...
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-15, 01:22:28 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Hoppas du slipper någon påhälsning av en oönskad gäst under måndagen, utan att du får en bra och trevlig start på nya veckan istället.

Jätte kramisar!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P