2013-04-30
 09:38:00

Valborgsmässoafton

Ja vad gör ni en dag/kväll som denna?
Här finns det inga planer alls.
Visst är det väl skönt med en extra dag mitt i veckan, då man får vara tillsammans,
även om jag då tycker att det är bättre när 1:a maj ligger på en fredag eller måndag, så man får en
sammanhängande ledighet tillsammans.
Men så är det inte i år.
 
Så planer då....
Jag ska valla dammsugaren. Mycket behövligt, och då får den ju också komma ut på en promenad.
Kanske ska köra lite lydnad också....med dammsugaren alltså.
 
Disken kastade mig över igår, eller inte. Men jag diskade i alla fall innan jag la mig.
Ronny låg som sagt hela kvällen. Det visade sig vara ett kraftigt migränanfall.
Han mådde som tur var bättre idag.
 
 Ibland läser man bara inlägg i någons blogg som man skrattar länge åt.
Detta är ett sådant.
Visst är det underbart?
Detta inlägg kommer att ge mig många goda skratt.
 


Uffe
PUBLICERAT: 2013-04-30, 10:41:45

Blir nog att sitta inne i stugvärmen för det är ju inte direkt sommar ute. Men ni ska ha det så gott.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-30, 15:54:59 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Jag kommer att vara hemma och inne, tål ju inte rök, så det blir hermetiskt tillslutet här.

Hahaha ja inte vill jag ha en tarmkudde, hahahaa







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P