2013-04-03
 22:36:00

Sista kapitlet?

Det blir en uppdatering imorgon, då det hänt lite saker, så jag funderar över om det är någon idé att fortsätta blogga. Tror som det verkar nu att världen klarar sig utan mig och mina mostridda inlägg.
Funderar även över Facebook. Samma där.
Känner som det finns en stark begränsning vad jag kan skriva och inte skriva.
Ta den där om synålar, som faktiskt är ett citat, lyckades reta gallfeber på några.
Annars vill jag göra gällande att man inte är tvingad att läsa min blogg, och kan man inte ta det som står där, så varför ska man läsa det då?
Har undrat det många gånger men nu har det blivit drivit till sin spets.
Och jag säger "att man ska inte kasta sten om man själv sitter i glashus".
Det är ett ordspråk, upplysningsvis, och inte en fras som jag kommit på.
 Återkommer imorgon med beslutet om jag ska plocka bort bloggen eller fortsätta.
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P