2013-04-22
 07:37:01

Måndag....wrooooooom

Snabbt uppvaknande, trots att sömntåget inte gick förrän efter 02.00 i natt.
Tyckte att jag förberett allt i går, för avresan mot staden för 2 av familjemedlemmarna.
Men så var tydligen inte fallet.
Nu är jag i alla fall klarvaken.
Känner ett visst mått av stress. Har en del att stöka med idag.
Och det här med samfälligheten har tenderat till att bli ett jätte projekt den här gången.
Och kassören får för sig att jag har alla papper. Men hallå, jag är ordförande.
Jag sitter inte på massa gamla protokoll eller balansräkningar.
Det är jag, sekreteraren och en suppleant som har jobbet.
Elza försvann just ut genom dörren, stressad.
Hennes alla kort ligger i bilen, som naturligtvis är i staden.
Får väl hoppas att det funkar med bussen utan busskort. Annars blir det problem.
Hon har prov idag också.
Det blev lite mycket här på morgonen....
Var kommer alla måsten ifrån?
Ska försöka samla ihop mig nu.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-22, 09:33:49 | URL: http://carsie.se

Så dom har inte hittat ännu varför vattnet är som det är? Hoppas det löser sig snart. Vårat vatten funkar - det är lite gult ibland men troligtvis är det skit i rören som släpper lite pö om pö.

Skall jobba idag, känner mig lite loj då jag sovit som en kratta men det får gå ändå.

Ha en bra dag kära svägerska ♥

Svar: Nya pumpen fungerar, men det är förmodligen en läcka till eftersom pumpen får gå nästan hela tiden. :-/Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P