2013-04-13
 11:15:00

Lördag, hopp om livet.

Ja, för det första så brinner det i Resele nu.
                                                                                                                           (Foto Richard Olli)
                                                                                                                         (Foto läsarbild TÅ)
Det är gamla affären som brinner.
Som tur är så bodde ingen där nu sägas det.
 
Igår somnade jag med Joseph Goebbels i armarna, men han var så hård och kantig. Vaknade av ett hörn i bröstkorgen, så jag la honompå golvet och släckte lampan.
Har sovit ganska bra inatt. Men är trött ändå.
 
Ska försöka samla ihop mig och se vad jag har på egendan idag.
Tvätta, vet jag i alla fall.
Väntar på att Elza ska samla ihop sitt.
Sedan är det väl lite disk, vika tvätten som hänger nere och valla dammsugaren.
Så blir det väl lite TV-tittande.
 
Vi har fått inbjudan till barnkalas också, i Härnösand. Vi får se hur vi löser det.
Mitt mående gör att jag har svårt att planera långt i förväg, dessutom är det väldigt mycket som står på agendan nu. Egentligen för mycket för att mitt huvud ska hänga med. Det är tur att det finns andra som kan styra upp när jag inte riktigt hänger med.
Återkommer.


sivan
PUBLICERAT: 2013-04-13, 12:36:04

Ha en bra dag du med, vet inte varför det blir röda bågar under det jag skriver.Kraaaam.




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-13, 14:30:28 | URL: http://carsie.se

Sivan, det blir det här också - men inget som syns i kommentaren när du väl skickat *fniss*




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-13, 15:26:55 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kikar in för att önskar dig en fortsatt bra helg! Jag blir glad över att du tänker på dig själv också och väljer att ta en dag i taget istället för att planerar in för mycket.

Många varma kramisar!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P