2013-04-04
 15:53:00

Livet är en schlager, en riktig jävla schlager....

....och dom som känner mig vet vad jag tycker om den genren.
För att ta det kort. 
Har haft kontakt med kurator, akuten och nu Länshälsan och rehabmöte.
Vad som sas och inte, är väl av underordnad betydelse.
Men jag är sjukskriven på heltid igen.
 
Efter diverse bakslag, har jag kommit fram till att jag måste gå vidare med mitt liv.
Så nu stänger jag dörren.
Jag kommer att fortsätta blogga, när det finns något att blogga om.
 
 Så här har ni mitt liv.
 


Elza Cherry Bomb
PUBLICERAT: 2013-04-04, 20:57:26 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se

<3 <3 <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P