2013-04-23
 23:15:00

Lite lågt idag

Känns lite så där.
Som om någon spelar schack med mitt liv.
 
Det här med den drunknade kvinnan sätter många tankar i rörelse....
 
Det skrämmer mig att det kunde vara jag. Så dåligt som jag mådde då.
 
Sedan mår jag dåligt över att jag var för feg att fullfölja det
 
Båda känslorna stör mig, då det ger mig tankarna att vad jag än valt, så hade det varit fel.
Det är klart att döden känns ju ganska definitiv. Inte så mycket att fundera över sedan,
 
Och det har påverkat hela dagen idag. Och jag mår fortfarande inte så bra.
Har ingen lust att analysera det halva natten.
Kommer ändå bara fram till något skruvat, när jag väl somnar av utmattning.
 
Hoppas det känns bättre imorgon.


sivan
PUBLICERAT: 2013-04-24, 11:22:01

:love:Älskade Gumman. Har själv varit i samma sits o med hjälp av medicin o positiva tankar går det över men det tar tid. Det är väldigt bra att du kan öppna dej o prata om det.Stort framsteg. Kraaam, tänker på dej.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P