2013-04-07
 08:52:00

Jag är tillbaka...

Visste inte att jag hade så många följare av bloggen. Verkligen förvånad.
Och tack alla som ville att jag skulle fortsätta.
 
Så här sitter jag nu.
Vissa saker har jag på inrådan av min kurator stängt dörren för.
Ett måste om jag ska kunna fokusera på min egen rehabilitering.
Och så kommer jag (efter önskemål) lägga till en kategori till, recept.
Där kommer det att finnas recept på mina tolkningar av olika recept samt mina 
egenkomponerade och lite bilder.
Men det tar jag tag i senare.
Morgonens reflektioner;
 
Sommartiden spelar ingen roll när man har Ghosty. Det är till och med så att det kan kännas bättre att vakna kl.06.00 och inte kl.05.00 (som det skulle ha varit om vi fortfarande haft vintertid). Ghosty vaknar när det ljusnar.
Rullgardiner kanske?
 
Ghosty låter som luftintaget på en jumbojet när hon tvättar sig i underredet. Och naturligtvis inträffar det i vår säng.
 
Solen skiner, men det är fortfarande -3,4° ute. Men det ser ut att bli en bra dag.
 
Kaffe är gott. Man vaknar inte riktigt utan.
Dags för påtår.
 
Jag måste färga om håret. Utväxten är ca 4-5 cm. Men det är kanske modernt? Man kan ju köpa färgning med den effekten.
 
Elza kommer hem idag. Ska bli skönt. Hon har ju varit borta över en vecka.
 
Kloklippning, för att minska klicket mot golvet, eller bara för att det behövs.
 
Och sist, men inte minst, slapp vakna till Håkan Hellström idag.
Bara det är lycka.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-07, 09:00:57 | URL: http://carsie.se

Weeeiii she is back :thumbup: :love:

Jorru, dom har en tendens att låta mycket oavsett vad dom gör, dom där små lakritstrollen *älskar*

Dina recept ser jag fram emot, vet ju hur din mat smakar så det skall bli spännande att försöka laga till samma här hemma :D

Kramis i massor!

Svar: Det är ju roligt när man kan ge varann lite inspiration. Den varan får jag mycket av dig också ska du veta. Kram kära svägerska.
Annalena




Anonym
PUBLICERAT: 2013-04-07, 09:18:11

:thumbup:




Marie-Louise
PUBLICERAT: 2013-04-07, 09:20:25

:thumbup: Kram/marielouise




Barbro
PUBLICERAT: 2013-04-07, 09:41:21

Yes.. blir glad att du fortsätter bloggandet..
och sen ser jag fram emot dina recept.

Koncentrera dej på att göra saker DU tycker om att göra det får du ny energi av o lite ro i själen o glädje i hjärtat.

Har läst om att vovvar kan hitta "nåt speciellt" när de tvättar sej.. o då tvättar de sej inte så att säga :-O ;-)




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-07, 11:15:20

Åhh så roligt att du bloggar igen, blev så glad när jag nu såg det :-)
Kram <3




Ulla
PUBLICERAT: 2013-04-08, 16:20:14

Yeeaaayyyy She's back! Toppen gumman <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P