2013-04-29
 21:21:15

Händelselös måndag

Ja, vad säger man om den då?
Har väl inte kommit riktigt till skott idag.
 
Måndagarna är ju lite jobbiga, men det gick bättre idag, då jag hade sällskap stora delar av dagen.
 
Gjorde en stor sallad till middag, med både räkor, tonfisk och musslor.
Tror det passade familjen.
Senare bakade jag en banankaka till kaffet.
 
Ronny har inte smakat den, eftersom han fick gå och lägga sig efter maten. Han hade sådan ryslig
huvudvärk.
 
Funderar på om jag inte ska ta itu med disken, så slipper jag den imorgonbitti.
Känns väl inte så inspirerande, men jag kommer att vara glad imorgon.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P