2013-04-12
 21:12:00

Fredag, väntar på tåget

 
Återkommer imorgon.
Har inte varit någon bra dag.
Möttes av utomsocknes rykten.
Frågan är vad har jag gjort som aldrig kommer att bli förlåten?
Får bara höra hur jävla dålig jag är.
Och tydligen är det många som vet mycket mer än jag.
Jag har fått höra saker om mig själv, som jag inte ens visste, eftersom det aldrig hänt.
 
 
 


Annette Olofsson
PUBLICERAT: 2013-04-12, 21:26:19

Stå på dig! Du är värdefull. Glöm aldrig det. kramar

Svar: Tack så mycket. Dom orden värmde <3
Annalena




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-04-13, 01:19:53 | URL: http://carsie.se

Men gumman, varför bryr du dig så mycket om vad dumma folk säger? DU vet vad du är för människa - det är väl ändå det som räknas eller hur :love:




sivan
PUBLICERAT: 2013-04-13, 12:39:53

Instämmer med de andra. TA INTE ÅT DEJ. De vet inte vad de talar om, bara det får sladdras, då känner de sej viktiga.Kraaam Kraaam.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-13, 12:45:22

Ja de där förb... ryktena som sprids om en, som det inte finns en uns av sanning i, gör så ont.. De måste vara avundsjuka.
De som sprider fula rykten om dig är väl avundsjuka på att du är stark, trevlig och underbar och kan så mycket. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P