2013-04-16
 06:51:00

Flygande start

Ja, det blev en flygande start på morgonen.
Har nu brett smörgåsar till Ronny, diskat, värmt tomatsoppa och hällt i termos, lagt mozzarellaost till soppan i matdosa åt Elza och druckit kaffe.
Hunnit konstatera att det är -1,6° ute, solen skiner och det är sophämtning idag.
Själv ska jag på KBT idag, så det blir buss fram och tillbaka till La stada.
För en vanlig människa så är det nog inget problem (förutom bussarna här ute, som är problem för alla),
men för mig blir det lite rörigt. Och så har jag ingen mobil, så jag kan ringa om det skulle vara något.
Ronny har min mobil tillsvidare, då han inte har någon nu.
Eftersom han inte är kvar som samordnare, så har han lämnat tillbaka sin telefon.
Vi ska fixa en ny åt honom. Så det nummer han hade, 070-3948547 gäller inte för honom längre.
Ja, då ska jag väl göra mig klar också, för en "äventyrsresa" med Din Tur.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-16, 09:59:21 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Skönt med lite sol! Själv har jag regn hos mig, men med 8 plusgrader, så det känns rätt okej. ;-)

Hos mig uppstod det också mobil problem på morgonen, då dottern tappade sin i toan. Det var liv i den när hon gick, men jag har inte fått något svar på mitt sms, så nu vet jag inte om den har dött? Hemska tanke!!! :-O

Hoppas du får en lugnare dag varefter den går, för det verkade vara lite stressigt hos er denna morgon. Själv börjar jag lugnt, men sen blir det mer och mer, för att till sist avsluta kvällen med ett föräldramöte. Känner inte för att umgås med en massa folk, men men... :-s

Många kramar till dig, vännen!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P