2012-09-11
 09:16:00

Tisdag morgon.


Redan före kl. 05.00 var jag uppe och diskade. Orkade inte ta disken igår, utan jag gick och la mig och läste "Populärmusik från Vittula". En bok jag hade betydligt högre förväntningar på. Tycker mest att den är rörig och osammanhängande.....eller också är det mitt huvud som är det.
Hur som helst så ska Ronny på kurs till Sundsvall i 3 dagar, så jag måste åka med till stan för att ta hem bilen.
Sagt och gjort. Klev in igenom dörren hemma igen kl. 07.05, och då hade Zeke vaknat.
Han har sovit här i natt, då Anja hade jouren igen.
Jag lämnade naturligtvis inte Zeke ensam, utan han hade sällskap av Elza och Joel.
 
Helgen har annars mest bestått av kräftkok, kräftkok och kräftkok. Sedan disk, mera disk och paketering av kräftor.

Så det var lite att plocka med.
 
Idag ska jag försöka baxa in alla stora blommor, som fortfarande står på altanen. Soffan och fåtöljerna är ju på plats och all chili utplacerade runt om i fönsterna.
Foton kommer kanske.....om det är något att fota. Vi får se.

Gårdagens moln.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-09-11, 10:18:09 | URL: http://carsie.se

Ser gott ut med kräftorna.. dock tycker jag inte om själva delen när man lägger ner dom levande i grytan ;-(

Här hemma har vi det gaska så varmt, och jag har åkt på en brakförkylning - megaont i halsen och kan knappt prata ( till Hasses förtjusning kan tänkas) :-P

Sköt om dig vännen min ♥




Ulla
PUBLICERAT: 2012-09-11, 14:00:59

Såg riktigt mumsigt ut det där gumman, bara liite avis ;) Kramen <3<3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P