2012-09-04
 08:47:00

Tillbakablick på måndagen



Söndagkvällar och måndagförmiddagar, är dom tidpunkter jag mår sämst.
Som igår t.ex. då jag hade mssor att göra....men ändå inte kunde samla ihop mig.
Klockan hann bli över 13.00, innan jag insåg att något måste jag väl göra.
Och jag vann en seger.
Jag diskade (gårdagens och morgonens disk), vek tvätt, bäddade rent, tvättade, hängde tvätt och släpade ut alla blommor i Elzas fönster och planterade om dom, slängde dom vissna och ersatte med nya, tog i Fuchsian och tomaterna jag hade ute på bron och gav dem nya krukor och ny jord (planerar för frostnätter) och gjorde squashpannkakor.
Blev mäkta imponerad att jag fungerade en hel eftermiddag och kväll.
Sov nästan hela natten, men trött ändå. Har fortfarande mardrömmar.
Läser mycket, men förmodligen "fel" sorts böcker, men jag måste få veta mer.

Men nu är det fint i Elzas fönster i alla fall. Även hon var nöjd.

Rosen på bron blommar för fullt.


Och älskade ♥ Cleos.

Och mycket hallon har vi.....och tyvärr mycket getingar också, som kalasar på bären.

Och naturligtvis ett fint moln.
Vad jag ska hitta på idag vet jag inte. Har inte börjat planera några göromål än. Försöker ta dagen som den kommer. Och det ser ut att bli vackert idag....
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P