2012-09-02
 12:06:00

Söndag förmiddag....

Så jäkla seg jag är idag....tror att jag sovit för mycket.
Hade funderat att åka ut och plocka lingon idag....
men det får vara. Har inte den energin.
Igår var vi på födelsedagsdagskalas hos Zeke som fyllt 5 år (den 30/8).
 
En av flera goda tårtor.

Födelsedagsbarnet.

Var så mätt när jag kom hem att det vara koma-varning.

Mamma och Henry var här en stund också. Dom var iväg och plockade lingon, och hittade mycket på bara en kort stund. Vi måste ge oss ut vi också, då förrådet av lingonsylt är i det närmaste slut.

Idag ska jag ta reda på lite grönsaker. Det är ett angenämt göra. Passar bra att sitta i soffan och titta på TV under tiden. Vädret uppmanar inte till så vidare mycket uteaktivitet....även om det skulle behövas.

Rosorna fortfarande vackra.

Har fått en ny bok av Anja också. Passar bra eftersom jag är inne i en läsperiod.

Men först ska jag läsa denna. Bra med lite roligt, efter "Till minnet av Mari" som är så tragisk.
Men nu till grönsakerna.


Mot köket.


 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P