2012-09-03
 09:30:00

En måndag i september....

Borde sätta igång med diverse projekt.....
men jag tror jag kör "Project Runaway"......
så jäkla svårt att komma igång. Samtidigt vet jag att om jag  strukturerar upp en massa "måsten" , så låser det sig och blir ingenting gjort.
Just nu intar jag morgonkaffe i alla fall.

Så här såg det ut när jag klev upp.....

Och så här ser det ut nu. Inte alltför illa.....om det inte vore för den förbaskade tröttheten. Den som finns inombords och sätter sordin på hela tillvaron. Jag vill inte vara så här, jag vill inte känna så här, JAG VILL INTE!!
Jag vill att det ska vara som förut. Jag vill orka mer, kunna bli glad och kunna bli arg. Nu går jag bara omkring och grubblar och känner vanmakt.
Varför blev det så här?
Idag var det en jätte bra artikel om otrivsel på jobbet i tidningen. Tyvärr finns den inte i gratis nätbilagan, annars hade jag lagt in den här. Det skulle kunna vara skrivet om min arbetsplats.

Ytterligare en natt utan frost, men det är på jäsken hela tiden. Chilin var kvar ute i natt, men nu är det högtid att göra plats för den inne. Hoppas att jag åtminstone ska påbörja detta projekt idag.

Så här såg det ut igårkväll. Men av det dramatiska molnen blev det inget annat än ett stilla duggregn. Hade/har tvätten ute, men det är väl inte mycket att hoppas på. Får nog satsa på att hänga den i tvättstugan.

Och vi får väl hoppas att det blir så......





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P