2012-05-22
 22:15:50

Status Quo....

Med andra ord oförändrat tillstånd....
Alltså vi får inget vatten den här veckan heller.

Vet inte vad jag ska säga längre.


Men jag ska försöka berätta om lite annat också.


Ghosty det lilla livet löper. Lellen är alldeles till sig och hon är som en typisk Dobermann....
jätte konstig.

Jag har stickat Toms mössa färdig, och är ganska nöjd med den.
Nu är det bara att skicka iväg den. Och hoppas att han gillar den.

Ronny har plockat mer murklor, så vi kan fylla på förrådet.
Det gillar vi jätte mycket.

Vi har skördat årets första sparris, om man bortser från den som hundarna fixade förra veckan.
Det gillar vi också jätte mycket.
Så till middag blev det Thailax, sparris och äggnudlar.
Inte alls dumt, så här en onsdag.

Har börjat på ett par sockar innan jag slänger mig över nästa mösstickning, en "Staffemössa" i rosa.

Imorgon ska vi träffa mamma och Henry och gå ut och äta lunch. Dom kommer till Sollefteå för att mamma
ska träffa en läkare på sjukhuset inför sin knäoperation.
Ska bli trevligt att gå ut och äta.

Ikväll när jag skulle starta datorn så ville den inte....vet inte vad det var för fel, men den reparerade det själv i alla fall.

Klarar inte av fler motgångar nu.

Avslutar med några foton som jag tog igår kväll.





Anja
PUBLICERAT: 2012-05-22, 23:44:11 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Taskigt med vattnet, det verkar aldrig ta slut på bekymmer... Min dator pajade imorse, och den lyckades inte reparera sig själv... Så nu är vi helt datorlösa, lagom till månadsskiftet när räkningarna ska betalas. Skit. Dessutom är jag jour inatt och får inte ligga i mitt vanliga jourrum eftersom min "inskolning" ska sova där. Så jag får ligga i solarieskrubben där det finns typ inget. Ett jävla oljud är det här i alla fall. Måste vara granne med nåt slags maskinrum... Hälsa Momma och Moppa imorgon.




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-05-23, 12:32:04 | URL: http://carsie.se

Jäkla elände det där, vattnet :thumbdown:



Men du har tagit jättefina bilder, ser ut som sommaren börjar komma till er också :love: :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P