2012-03-17
 08:50:17

Strålande sol ute....


Denna fina skylt fick vi av Elza i bröllopsdagspresent.
Den kommer att hamna på sovrumsväggen under helgen.


Rosor från min kära familj ♥ (födelsedag).

Äntligen en ny duschslang + handtag fick jag av familjen ♥.

En jätte söt ängel fick jag av en arbetskamrat, som alltid är så söt och ger mig änglar. Tack Carina E ♥

Två Trisslotter, som jag faktiskt vann 2 x 25 kronor på den ena. Tack familjen ♥.

500 kronor av mamma ♥ och Henry ♥. Tack.

Och en stor ask After Eight (mums) av min arbetskamrat och "sister in crime". Tack Anki ♥


Fortsätter enträget att försöka fånga Jupiter och Venus på bild....men har inte kamera för det.

Idag ska vi iväg och gratta lilla Alexis som fyller 1 år.
Men innan dess, starta tvättmaskinen, vika tvätt, bädda, diska och plocka fram för det jag ska så idag.
Har även en Tjälknöl i ugnen som jag ska lägga i salt- och kryddlake.

Sedan blir det nog tidig, mycket tidig kväll. Är jätte trött, redan nu.
Men vaknade före klockan 06.00 pga en tokig Dobermann som hade sängen som någon slags
gladiatorarena. Man får vara glad att man bara är trött, man har kunnat vara blåslagen/biten också.

Sedan måste jag ju visa en del av alla fina hälsningar jag fick på Fb. :-)








♥Tack allihopa♥


AprilSus
PUBLICERAT: 2012-03-17, 12:35:44 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Hej, vännen!



Jag tror aldrig jag sett någon få så mycket gratulationer på FB tidigare? :-O Men du om någon förtjänar dem...



När det gäller att kommentera, så har jag också mina perioder då man inte riktigt har orken/lusten, men jag är ju glad att du kikar in ändå. :thumbup:



Jag lider också av extrem trötthet just nu, om det är mina dåliga blodvärden och/eller något annat, vet jag inte? Jag är ju hemma hela dagarna, så lite blir det gjort mellan varven ändå, men knappast något att skryta om. Du som jobbar på dagarna och sen har allt annat kvar att göra hemma, har min fulla beundran. Dessutom hinner du med att sticka, läsa böcker (är du klar med Hitler?), blogga och vara ute på FB. Vad har du för knep, kvinna!? ;-) Men jag tror att kvinnorna i norr är av ett helt annat virke, eller hur? Jag har ju norrländskt blod i mina ådror efter far min, men det räcker inte, man måste nog bo och leva där för att bli stark och seg.



Hoppas du hinner med både lite skoj och vila under helgen. Massor av kramisar till dig, gumman! <3




Susanne
PUBLICERAT: 2012-04-02, 17:51:24 | URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Tack för fin kommentar på min blogg och vad roligt att du läst i kapp som du skriver.

Vad mycket du hade varit med om i alla fall och jag uppskattar din blogg och att du uppdaterar din fina blogg.

Hoppas att allt är bra med dig och ha en fin kväll

önskar Susanne







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P