2012-03-01
 20:43:39

Om ett dygn är det helg


Idag har jag.....och Ronny förstås träffat Sonny (Ronnys bror och min käre svåger). Han hade vägarna förbi jobbet när han skulle lasta/lasta av i Sollefteå.
Det blev en kopp kaffe och en liten pratstund.
Roligt, vi träffas alldeles för sällan.


Men jag funderar på att tillbringa dom sista timmarna av kvällen i sängen med Adolf Hitler och alla dom andra.


Är så ruskigt trött.
Har suttit och stickat ett tag.

Den blå sjalen färdig nu och så har jag börjat på en rosa.

Men nu tror jag att sängen är det bästa alternativet nu.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-03-02, 00:03:51 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vad flitig du är som både hinner med att sticka och läsa böcker trots att du jobbar på dagarna. Det är mer än jag lyckas med fast jag är hemma och dräller. Men något gör jag väl, eftersom som dagarna ramlar undan i en väldans fart?! :-P



Jag hade ingen aning om att även du haft din kamp mot Mr C? Tyvärr är det ju allt förmånga som drabbas och det är skönt att höra att det även finns överlevare och att du är en av dem.



Massor av kramar, goa bloggvän. ♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-03-02, 07:40:57 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Åhh vad fin den rosa sjalen är, jag gillar ju rött och rosa :-)




Elsa
PUBLICERAT: 2012-03-10, 15:11:15 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

Som flickan sa!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P