2012-03-19
 21:50:16

Måndag, och det känns ganska okey


Jag rivstartade dagen med 4 arrester, varav 2 sanering.
Dagen blev sen väldigt konstig, då jag hade migränkänningar.
Tappade bort sopsäckan, och kom inte ihåg att jag varit ut med den förrän jag såg den i soptunnan. ;-)
Dagen fortsatte på samma sätt, glömde saker och tappade bort saker.
Men efter intag av migränmedikamenter så släppte det så småning om.

Var och köpte en egen virknål (stl.7) till "OS-mössorna". Hade fått lånat Ankis, men jag vill ha en egen.
Det är kanske inte bara sådana mössor jag ska göra.

Till middag blev det fuskmat, pizza.
Hade glömt att ta upp något ur frysen.
Och så när jag läste in min kära svägerska blogg, att dom ätit fisk,
så fick jag lite dåligt samvete över "lättjematen" vid åt så där på blanka måndagen.....
Nåja. Jag får en ny chans imorgon.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-03-19, 23:22:24 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Så har du avverkat din första veckodag utan några större problem. Lite glömska är väl inte hela världen. ;-)



Sov gott och förhoppningsvis blir även kommande dag en bra sådan!?



Kramisar!♥




Carina
PUBLICERAT: 2012-03-20, 01:31:22 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men gumman, du använder ju teckensnittet varje gång du skriver ett inlägg - texten i överskriften är ju den text som jag ändrat så det ser ut som det du ville ha. Du kan inte typ "använda när jag vill" med textstilen - den ligger i designen.




Susanne
PUBLICERAT: 2012-03-20, 08:38:41 | URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Migrän är inte alls roligt.

Själv har jag haft det sedan puberteten men nu är det nästan borta.

Lite känningar har jag men ingen värk att tala om.

ha en fin dag och tack för kommentar.

varma kramar Susanne







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P