2012-01-15
 18:49:54

Söndagkväll.

Efter helgens matlagningsorgie är jag ganska nöjd.
Har gjort Tacopaj, köttgryta med korngryn och grönsaker,
färsfyllda paprikor och lökdolmar.

Lite, men ack så lite av julsakerna har hamnat i sina kartonger.

Hade tänkt fortsätta när vi hämtat Elza på busstationen och efter maten, men nu känns det som jag bara vill sätta mig i soffan och sticka. Ska försöka ladda för morgondagen.
Börjar ju att jobba heltid imorgon igen.
Hoppas att jag inte får allt för ont. Trött kommer jag att bli. det vet jag redan nu.
Men förhoppningsvis ska jag orka plocka en stund varje kväll, så ska det väl komma undan till slut.

Nu ska jag sätta mig i soffan med stickningen och bara ta det lugnt. Lite väl tidigt att gå och lägga sig......vaknar ju alldeles för tidigt då. Men jag är så trött att jag skulle kunna....

Lite missnöjd att jag inte orkade städa undan julen idag.....



AprilSus
PUBLICERAT: 2012-01-15, 20:39:01 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vad gör det, om julen är kvar? Du får ta fasta på att den varar in till påska, men har du orken och lusten, så kanske du hinner till fastan. ;-)



Hoppas det är en snäll måndag mot dig och foten imorgon? Lycka till!



Kramisar!




Sofia - Uddevallas största modeblogg!
PUBLICERAT: 2012-01-16, 12:28:02 | URL: http://smnmode.blogg.se/

Nu är de 3 vinnarna i samarbete med laptop-skydd.se utsedda! kika in för att se om du vann och delta gärna i mina andra tävlingar som pågår just nu! :D







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P