2012-01-22
 11:43:43

Massor av vitt....


Good morning!

Snön bara fortsätter att komma....
Hoppas att alla vägar är igensnöade så man inte kan ta sig till jobbet imorgon.....
fast det lär dom inte vara. ;-)


Nu ska jag hänga mig över strykbrädan, i ett försök att få upp lite andra gardiner.....
börjar bli less på julgardinerna. :-P




Och så en uppdatering om läget ute..... :-(


Våren känns väldigt långt borta nu.....men ska i alla fall skriva efter lite fröer idag. Bla chili,
som det är hög tid att så nu.

Hundarna har siesta efter morgonens promenad.


Nu ska jag lyfta arslet från stolen och förflytta mig till strykbrädan.








sivan
PUBLICERAT: 2012-01-22, 12:47:52

Just nu vräker snön ner här också. Jag har varit ute o gått, älskar att vara ute då, det är så tyst o inbäddat. Bara det inte blåser. Ha det gott, du kan väl försöka koppla av som hundarna lite då o då.Kraaam.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-01-22, 12:57:50 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Ja, när jag ser dina snöiga foton, som visserligen är väldigt vackra, så ska jag väl inte klaga över den snö som föll över oss igår och även lite idag. :blush: Men jag är ändå inte glad! Har inte kommit över de senaste2 snörika vintrarna och efter det har jag blivit smått hatisk mot snö. Mest troligt är väl att vi lika snabbt har en massa eländig slask snart vilket är ännu värre. :-(



Idag ska jag inte göra mer än tvätta och ev lite små plockande, om jag känner för de?. Nu ska jag strax masa mig ut snöhelvetet med min motvilliga lilla följeslagare. ;-)



Ha en bra söndag, min insnöade vän.

Kramisar!




hanna stångberg
PUBLICERAT: 2012-01-22, 15:17:29 | URL: http://www.mondoblog.se/hannastangberg

hej :) just nu har jag 2 tävlingar på bloggen.

1 - vinn laptop skin till din laptop: http://www.mondoblog.se/hannastangberg/2012/01/17/vinn-ett-laptop-skydd-2/#respond



2- vinn vad du vill från brandsinfashion: http://www.mondoblog.se/hannastangberg/2012/01/19/vinn-en-valfri-vara-fran-brandsinfashion-2/#comments



lycka till :D kram!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P