2012-01-24
 22:19:07

ES10! Jag kan bara säga en sak, GRYMT bra!!!!

Har varit på en grym Turnéföreställning!!!!!!


Ni är bara så jävla bra.
Känner mig helt salig som fått uppleva detta.

Och det på en tisdag som är absolut värsta dagen på hela veckan.
Men naturligtvis inte denna vecka.


Hittade ett foto på Fb (Denise Häggbloms) Ursäkta Denise, men jag måste bara låna det. Ni är bara så fina.

Tisdagen började trots allt som vanligt. Jag tror Ronny fick väcka mig typ 6 gånger. Jag svävade i något tillstånd mellan koma och medvetslös tror jag. Inte ens kaffet väckte mig imorse.
Dagen seg (som att ta simborgarmärket i senapssås).
Hade en arrest med smitta.... :-(
Lyckades genomlida dagen....och sedan hade jag detta fantastiska att se fram emot.



Annars har det blivit kallt som bara den, -15°. Och kallare blir det, så det är bara att palta på sig och försöka vara glad.


Imorgon ska min "käre" (NOT) läkare Mårten ringa, så det blir väl en dust igen. Fan va' jag avskyr honom. Han är en dumdryg fd militär och skitstövel.


Så nu blir det lopplådan, så jag orkar med den drabbningen imorgon.


Och ES10 tack för en underbar oförglömlig kväll!!



attis
PUBLICERAT: 2012-01-25, 09:56:22 | URL: http://attisblogg.blogg.se/

Hallojsan. Vad roligt att du hittade min blogg och gillar den. Din blogg är helt toppen. Har suttit och kollat länge nu. Här kommer jag att titta in fler gånger. Ha det bäst.

Kram




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-01-25, 16:49:05 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vad härligt med något roligt och underhållande mitt i allt annat elände. :thumbup:



Nu går onsdagen mot sitt slut och du har avverkat mer än halva din arbetsvecka och helgen smyger sig närmare. Jag hoppas du inte har en massa "måsten" den här kommande helgen nu när du städat bort julen? Du behöver VILA och SOVA!



Hoppas arbetsdagen har varit av det bättre slaget idag!? Massor av kramisar från mig till dig! <3



//Sussi









« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P