2012-01-10
 15:58:11

Bussen gick ända hem idag också.....


Jag vet inte om det är så mycket att vara lycklig för.....
men bussen gick ända hem idag också.
Saker och ting kanske blir lättare om man börjar att glädja sig åt dom små, väldigt små sakerna i tillvaron. Alltså bussen gick ända hem.....
Gick en promenad med hundarna när jag kom hem, för att rensa hjärnan lite.
Vintern håller oss i ett järngrepp nu.


Imorgon är en annan dag....
Då ska jag försöka mig på ett rehabiliteringssamtal på bussen med Förnedringskassan.
Min eminenta handläggare vägrar en annan tid än klockan 13.00 imorgon. Att jag sedan under den sträckan hem inte har någon mottagning på mobilen bryr hon sig inte om. Det är som hon uttryckte det "inte hennes problem".





Carina
PUBLICERAT: 2012-01-10, 17:26:39 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men vad fan är det för fel på människan?!?!?!!!!!




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-01-10, 19:50:46 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Du har nog rätt, det gäller att glädjas åt små, nästan obefintliga positiva små saker i livet, så man har något att vara glad över. ;-)



Lycka till imorgon med ditt samtal med förnedringskassan. De tycks ju inte ha en enda liten skruv på rätt plats och det är nog knappast därifrån du ska vänta dig att få något att glädjas över.



Hur mår foten nu när du är tillbaka på jobbet?

Massor av styrkekramisar inför morgondagens samtal med FK. <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P