2012-02-07
 20:27:35

Tisdag....och jag har överlevt.


Har varit en hemsk dag, men jag har överlevt.
Tillbringat 4½ timme i arresten, med sanering.

Ingen tid för drömmar här inte, verkligheten hinner ikapp en hela tiden.
Men så är det väl, att ha ett ett "lågstatusjobb" i ett "lågstatusföretag"
Men jag har ett fast jobb och jag trivs hos polisen.
Kanske inte lika stolt att jag är anställd av Samhall...
Och när man läser detta blir man ju inte precis lyckligare.

http://juggen.wordpress.com/2011/12/23/polisen-hjarta-samhall-lika-med-sant/


Annars är det väl som mest som vanligt
Har dock slitit ont vilket gör sig påmint i form av en värkande rygg
och en mycket ont fot.

Och som det inte räckte med det, JÄTTE FÖRKYLD!
Detta påverkar naturligtvis ett humör, som var långt ifrån på topp innan.

Skulle kunna skriva en lång lista om vad jag VILL göra.... (Drömmar)
och en lika lång lista om vad jag KAN göra.... (Verklighet)
Men det känns som det spelar ingen roll, när verkligeheten vinner.

Och till sist;


"Till alla Er som är förälskade i mig!!! Jag är inte hemma på Alla-♥-dag. Men det går bra att hänga alla blomsterbuketter, chokladaskar, söta kort och presenter på dörrhandtaget. Finare presenter såsom resor, guld och diamanter kan med fördel skickas rekommenderat.
Kram och Tack på förhand!!!" ♥ ;-)









« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P