2012-02-15
 21:57:07

Influensa och ett brev betyder så mycket.


Så här ser dom säkert ut.....dom som har invaderat min kropp.
Om det är någon som känner igen dom och saknar dom, så finns
dom här.


Dagen har jag försökt överleva med Alvedon, C-vitamin
Enchinea och Treo.....men febern tränger sig envist på ändå.....


Huvudvärk, frossa, feber, halsont och yrsel.....
varför sjukskrev jag mig inte innan jag gick hem....
Jo, för jag trodde att jag skulle kunna jobba imorgon, då den
förbaskade ekonomin säger att "du har inte råd att vara sjuk nu".....
"Bara" 2 dagar kvar att jobba innan helg.
Men ibland kan 2 dagar kännas riktigt lååååååångt.


Idag fick jag ett helt underbart brev med posten.
Det var ett kuvert fullproppad med underbara mönster
och ett fint kort.
Tack snälla go'a Christina Östman. ♥
Du gjorde mig så glad.
Har suttit och tittat och hittat massor med underbara saker
som jag kommer att göra.


Nu ska jag bädda ner mig, och hoppas att jag "överlever" natten.....
men det borde jag göra......jag är ju inte man..... ;-)


Christina
PUBLICERAT: 2012-02-15, 22:14:55

Tack själv för att du blev så glad, då är det ännu roligare att ge. Gläder mig oxå att det kom så lägligt då du verkligen verkar behövas muntras upp. Säg åt de där j..la bassiluskerna att dra dit pepparn växer :-) Krya på dig!

Kramis <3




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-02-15, 23:42:06 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Men det var väl själva den!!! :mad: Varför ska du behöva drabbas om och om igen, skicka över alla baskiluskerna hit bara, så ska jag ta hand om dem. ;-P



Krya på dig, vännen!



Kramisar!




Vendela Marie
PUBLICERAT: 2012-02-15, 23:44:51 | URL: http://vendelamarie.tumblr.com

Hej Annalena, Vendela här!



Jag har bytt blogg, nu hänger jag på tumblr istället. Hoppas du kommer följa min nya blogg. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P