2012-02-24
 22:45:02

Ångest


Hur ska jag skrika ut min ångest?
Jag har en närståede som så gärna vill ha ett barn till....och det inte fungerar....
En närstående som brottas med reumatism, som bara blir värre och värre.....
En närstående som har en knöl i bröst som ska opereras bort.....
Och en närstående som ska på kontroll för sin njure......

Att sen min fot inte fungerar och en massa till som inte fungerar, gör att livet inte känns kul nu.....


AprilSus
PUBLICERAT: 2012-02-25, 01:58:29 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Livet är verkligen inte lätt att leva och de gånger som det känns som om allt vänt till det bättre är allt för korta och allt för få, innan något nytt sattyg är i antågande. ;-(



Lika bara att du får ur dig eländet, skrik, gråt eller vad som nu känns bäst, men undvik att lagra det inom dig.

Det sägs att en olycka sällan kommer ensam, men nu får det väl ändå vara nog för din del!?! Det borde vara en mänsklig rättighet att få återhämta sig lite mellan gångerna.



Massor av kramisar! <3




Annika
PUBLICERAT: 2012-02-25, 17:04:00 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Men snälla nån. Jag tycker att du får skrika och stampa med fötterna hur mycket du vill. Det är skönt efteråt. Ha en fin Lördags kväll. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P