2012-08-03
 23:13:42

Urkult

Ja, då har vi varit en sväng på Urkult.....
vilket blev en dyr historia.
700:- i böter. Jag trodde inte man kunde åka för felparkering i Näsåker. Måste vara lugnt på festivalen eftersom dom hade tid att lappa bilar. Tack polisen!
Men här lämnar vi hemmet i alla fall.
Välfyllt på Sigges Camping....som alltid.
På väg mot området.
"Marknadsområdet"
Av denna underbara tjej handlade jag.
Detta är vad jag köpte. Örhängen och en ring. Något måste man ju ha med sig från Urkult. (Då visste jag inte att vi fått med oss parkeringsböter motsvarande inträde för oss båda, så när som på 100:-. Gissa vad vi helst valt? Vi som tyckte det var för dyrt att gå in....)
Urkults käcka soptunnor.
Ja, detta är Urkult.
Allas vår Jonas
Näcken bor i Näsåker
Inget Urkult utan dessa ekipage.
....men en sån här skulle jag kunna tänka mig att ha.
Detta var årets repotage av mig om Urkult.
Ha det gott allihopa!


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-04, 01:06:13 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Stackars er som fick böter :mad:
Kul att få se bilder därifrån, jag som aldrig lyckats ta mig dit under alla dessa år :-(

Svar: Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder. ;-) Och om böterna shit happens...:-(
Annalena




nnika
PUBLICERAT: 2012-08-08, 23:02:08 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Oj, så dålig jag har varit på att titta in i din blogg. Men nu fick jag ju uppleva hur det var på Urkult fast jag inte ens var där. Tråkigt med böterna. Så jäkla onödigt. ha det så bra. Kramen







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P