2012-08-12
 11:37:19

Söndag....lite jobbigt....

Känns lite jobbigt inför tanken att det är jobb imorgon.....får jag vara ifred eller kommer det gliringar? Ska försöka att inte kasta bort dagen genom att grubbla på det....men.....
Besvärligt i halsen idag. Det beror mest på min uppsvällda halsmandel, men även på ett visst mått av stress som smugit sig på nu.
Har tagit lite nya foton så jag kan ju uppdatera bloggen med lite runt omkring här. Återkommer till det.
Nu mer kaffe.


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-12, 20:28:41 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

<3 KRAM <3




Anonym
PUBLICERAT: 2012-08-13, 13:09:59

Räker det inte med tjatet om vattnet? Vill du att vi ska tycka synd om dig på jobbet?

Svar: Antar att det är du som kommenterat tidigare. Så modigt att skriva anonymt varje gång....eller vet du inte hur du skriver ditt namn? Dum i huvudet kanske?
Annalena




Elza Cherry Bomb
PUBLICERAT: 2012-08-13, 23:57:16 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se

Man undrar ju vad det är för jävla NÖT som har mage att vara otrevlig mot min mamma. Kanske tur för fegisen att den skriver anonymt så den inte får sig en riktig känga av mig. Fyfan. Riktigt lågt. Gå inte in på min mammas blogg om du inte är intresserad av vad hon har att yttra sig om, aphjärna!!

Svar: Älskade gumman <3. Gillar den. Jo, jag har en aphjärna som då och då förfasar sig över min blogg. Finns tydligen ett visst intresse där ändå, eftersom person i fråga fortsätter att läsa den.
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-14, 12:32:36 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Kära Anonym!
Du behöver inte läsa den här bloggen, det är frivilligt. Så sluta läs, så behöver du inte reta upp dig på vad det nu är som du retar upp dig på och skriva anonymt här på min kompis blogg.

Svar: Tack gulle dig <3 Hur är det med Zita?Tänker så på er. Kram
Annalena




Annalena
PUBLICERAT: 2012-08-14, 17:46:03 | URL: http://ghosty.blogg.se

Kära Katarina!
Som du ser har det slagit slint i mitt huvud. Kommentaren till Carina hamnade som svar på din. Men det har varit 2 hemska dagar och jag uppskattar verkligen det du skrev.
Kram




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-14, 19:52:31 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Ingen fara Annalena, det är så lätt hänt att man skriver på fel ställe ibland, händer mig med :-)
Kram




Ulla
PUBLICERAT: 2012-08-14, 23:34:01

Jo jo idioter och dumhuvuden finns det tyvärr många av! Och jag håller med Katarina, om "Anonym" inte gillar det du skriver så behöver h*n inte läsa det och definitivt inte kommentera! Vi andra som INTE är anonyma ÄLSKAR din blogg!! Kepp up the good work! Kramen gumman <3<3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P