2012-08-31
 23:16:00

Sista sommardagen....

....för det är det väl? Imorgon är det första september.
 
Igår var vi på Önstabaren och åt.
Det brukar bli varje år vid den här tiden.
Det var Laila och Linda som jag gick Dressörskolan med, Sara som gick kullen innan, Jeanette som jobbar på Veterinärsstationen och som jag gått handledarkurs med, Ronny, jag och Elza.
Lika trevligt som vanligt. Det är så roligt att träffa dessa underbara människor.

Jeanette och Sara

Laila och Linda
Det var en underbar kväll, som gjorde att jag sov gott hela natten.
 
Idag var jag ändå saktfärdig och seg. Mådde inte dåligt, men hade svårt att samla ihop mig.
Planterade om alla orkidéer i alla fall.

 
Dessa underbara rosor hade han köpt åt mig. Blev så glad.
Och som inte det vore nog...

Denna underbara tavla fick jag av finaste vännen Katarina. Hon är konstnär och jätte duktig. Jag blev bara så lycklig.
 
 http://www.ateljecinnamon.se/
 
Gå in och titta och njut. Hon gör bara så fina saker.
 
Vår kamera är ju inte den snabbaste, för att vara riktigt krass så är den superseg.
När jag skulle knäppa kort på tavlan, hann det komma en hundskalle i vägen. ;-)

....sedan kanske fotgrafen inte är den snabbaste heller.
 
Nu funderar jag på att krypa ned och läsa en stund. Ska upp tidigt imorgon så jag hinner dammsuga och röja lite innan mamma och Henry kommer. Ronny snarkar i soffan sedan minst 2 timmar tillbaka.

Sedan bär det av hem till Anja, Danne och Zeke. Födelsedagskalas för Zeke, som egentligen fyllde år igår.
 
Nu blir det sängen. Har varit en ganska bra dag idag, även om jag varit oföretagsam.

 
 
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-09-01, 13:46:09 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Vilken vacker rosenbukett du fick av Ronny :-)
Tack tack för länkningen till min hemsida, tack för att du gillar tavlan, så glad jag blir.
<3 Kram <3




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-09-09, 12:38:15 | URL: http://carsie.se

Men gud vilken fin bukett & tavlan är verkligen vacker :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P