2012-08-13
 23:07:39

Måndagen genomliden....

Har väl inte så väldans mycket att skriva om idag.
Det är måndag kort och gott.
Älskade Zita (Hasses och Carinas underbara Dobbis) är dålig.
Hon får stanna på sjukhuset över natten. Lider verkligen med dom, för jag vet hur det känns.
 Måtte det inte vara något allvarligt.
 
Våra egna mår bra tror jag.
 
Så har man genomlidit ytterligare en dag på jobbet. Lika "trevligt" som vanligt. Råder begravningsstämning på vissa händer. Undrar om inte den "käcka" kommentaren jag fått också härstammar därifrån. Så jäkla modigt att skriva anonymt. Men det är väl så när man inte vågar stå för något. Publicerar den i alla fall. Man är ju inte obemärkt då.....
Vägen hem idag.....och jag tror inte att den var längre än vanligt...
Funderade om det inte var en gryende skogsbrand, när vi passerade Strand....men jag har inget hört så det var det nog inte.
 
Några fina kvällsbilder blev det idag också.
Jo, så måste jag ju tillägga att min dotter är världens lyckligaste (enligt henne själv).
Doro & fans rocked @Skogsröjet in Sweden last night!
Elza och Doro Pesch (Foto: Ronny Schneider)
Ja, vad säger man?
 
Nu är det väl bara att krypa ner i den berömda lopplådan.
Ser fram emot att jobba imorgon....NOT!!!!
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-08-14, 14:44:02 | URL: http://carsie.se

Ser att det hänt lite saker med din bloggdesign.. jag fixar till så snart jag har tid. Beror nog lite på att det jag lagt in i din blogg låg på en annan blogg som jag nu raderat... ;-( Men jag löser det :-d

Svar: Tack gulle dig <3 Hur är det med Zita?Tänker så på er. Kram
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-08-14, 18:59:00 | URL: http://carsie.se

Zita är precis som innan hon blev sjuk, kanske lite mer galen i mat :bigeyes:

Skall försöka hålla henne still i 4-5 dagar.. hur nu det skall gå till!

Kramis ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P