2012-08-30
 15:59:00

Eftermiddagsterapi


....och ibland funkar det.
Det blev egentligen 8 burkar, men en har jag givit bort.
Om frosten bara håller sig borta, lär det bli en hel del till.


Anja
PUBLICERAT: 2012-08-30, 18:59:17 | URL: http://messersmith.blogg.se

Åh, får jag tigga en? :-P

Svar: Klart du får. Tar med en på lördag. Och gratta födelsedagsbarnet från mormor. <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-31, 19:32:53 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Tack snälla för gurkburken, snacka om smarrigt värre, så himla gott. Tack snälla du. Kram <3

Svar: Du ska få mera. Till veckan är det nog dags för nästa stöpa. Och tack för den underbara tavlan, JAG ÄLSKAR DEN!!! Och smycket var jätte fint. Tänkte nästan behålla det själv ;-). Och Elza överlycklig för ny mascara. Tack vännen och tack för du är min vän. På söndag ska jag börja med sjalen. Imorgon ska vi på kalas och så kommer mamma och Henry från Härnösand. Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-09-01, 13:03:51 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Ohh vilken lycka :-) det är så otroligt gott, mumsade som sjutton igårkväll på gurkan.
Så himla glad jag blir över att du tycker så mycket om tavlan, den återkom hela tiden så jag kände att de är din. Spännande med sjalen, den blir nog väldigt snygg. Tack själv för att du är min vän, det betyder mycket, <3 Kram <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P