2012-04-18
 22:10:04

Uppdatering hälsofronten


Ja, imorgon kommer jag att tillbringa hela eftermiddagen på "Solle" sjukhus.
Kl. 13.00 ska jag vara på röntgen (foten), kl. 14.00 allmottagningen och träff med läkare (foten),
15.30 vårdcentralen för koll om jag har lunginflammation.

Tänk om jag hade fått komma till vårdcentralen idag. Då hade jag inte måstat
dra ut på det är ännu en dag. Och får att inte tala om hostande nätter med andnöd.


Jag så då vet jag hur jag fördriver dagen imorgon.
Ska ha garn till en mössa med mig.
Ska försöka spåna till en Dobermannmössa. Har fått förfrågan.


Annars händer det väl inte så mycket i här i sjuklägret.
Ronny har sovit länge på soffan och Elza har gått och lagt sig.
Det återstår väl bara för mig att göra också.



AprilSus
PUBLICERAT: 2012-04-19, 00:06:21 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Jag ska tänka på dig på eftermiddagen, då även jag kommer tillbringa min eftermiddag i vårdens händer. Inget allvarligt för min del. Järnsprutan kl 14 och det brukar ta ca 1 timme. Sen är det bara att traska två trappor upp till sjukgymnastiken, där Mathilda har en inbokad tid kl 15.



Hoppas din morgondag flyter på utan några större problem och extra väntetider. Jobbigt att göra så mycket på en och samma dag, framför allt när du inte mår bra.



Lycka till och krya på dig. :thumbup:

Natti natti kramisen...♥




sivan
PUBLICERAT: 2012-04-19, 00:38:44

Se det positiva, äntligen får du hjälp, stå på dej om de bara säjer att det är en förkylning. Håller tummarna. Kram.




Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-19, 01:46:08 | URL: http://elladora.blogg.se/

God natt gumman, krya på dig och hoppas du får hjälp av VC imorgon samt alla andra läkare du skall träffa!



Kram :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P