2012-04-22
 21:15:22

Trött söndagkväll

Ja, det har väl inte hänt så mycket på någon front idag.
Har mest bara softat.
Rivstartade imorse och diskade samt gjorde sjömansbiff på en älgstek (något som många nog ser som en dödssynd).
Men sedan kom det liksom bara av sig.
Jo, jag har ritat upp ett mönster till en mössa också. Ska väl börja med den imorgon.
Då jag även ska bädda rent, tvätta, ta reda på tvätt och fixa lite med planten.

Men detta är idag.

Har fått ny tid för röntgen och koll av höger fot.
Det blir på onsdag kl.13.00 och kl.14.00. Först röntgen och sedan läkarbesök. Ska bli skönt att få det undanstökat.
Hoppas att operation inte är för långt borta. Skulle vara skönt att bli sjukskriven ett tag , då jag är dödligt less på jobbet nu. Känns så förbannade otacksamt att hälften vore nog.
Ska ha lönesamtal med chefen till veckan också. Något som jag ser fram emot....NOT!!!

Avslutar med några mysfoton från igår.




Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-25, 11:19:01 | URL: http://elladora.blogg.se/

Det där med att komma av sig vet jag precis hur det är.. :-s







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P