2012-04-24
 13:42:20

Bakslag....inte att förväxla med aga.....



Känns väl si så där idag.
Tyckte jag kännde migganska pigg igår, så jag tänkte att jag borde väl få lite uträttat.....
Diskade, bäddade rent, tvättade, vek tvätt, rev ur rummet nere, vattnade blommor och stekte raggmunkar med fläsk.
Men där var det stopp. Febern drog iväg till 39,1° igen

Idag har jag bestämt mig för att ta det lite lugnare.

Imorgon ska jag på Allmottagningen och röntgen, det som blev inställt förra torsdagen.
Hoppas att det inte dröjer för länge innan det blir operation av foten.

(Bild lånad från internet)

Ska även ha lönesamtal med chefen, men eftersom han ringde idag så vet jag redan nu att jag får sänkt lön.
Får flytta ner en löneklass och får också sänkta tillägg.
HEJA SAMHALL!
Det måste ju betyda att om alla har samma lön så behöver man ju inte jobba mer än "svagaste länken".
Det är bara att göra som många av de andra..... *Gapskratt*

Jag måste bara ha ett nytt jobb. Jag blir galen snart.

Denna fina bild av Lellen och Ghosty har en vän på Fb målat.
Tycker att den är jätte fin.


Nu ska jag försöka börja med mössan jag lovade att göra.
Jag har i alla fall ritat upp ett mönster. ;-)



Ulla
PUBLICERAT: 2012-04-24, 17:15:10

Du gumman, du såg inget samband mellan allt "det lilla" du gjorde och att febern steg :-P

Den där stippen var kul men tyvärr alltför sann, tycker det är för jävligt att dom gör så, skulle inte alla utbildningar dom skickade iväg folk på och reell arbetserfarenhet göra nån skillnad i lön längre?? Stå på dej gumman annars gör nån annan det! Kramen <3<3




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-04-24, 18:05:33 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Vad säger facket då om lönesänkningen? För så kan de ju bara inte göra, tycker då jag.




Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-25, 11:16:03 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men hur kan man få sänkt lön bara så där :question: :mad:



sv: Jag har ju inte själv gjort min design, men visst kan jag kika på det ~ när jag har tid..



Är det själva inlägget du vill skall vara en annan färg - eller är det bakgrunden? (den rosa delen som jag har på min blogg)



Puss ღ




Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-25, 11:16:41 | URL: http://elladora.blogg.se/

sv: Man kan göra massor med bilder i iphone, gäller bara ha bra app:ar ;P




Rebecka
PUBLICERAT: 2012-04-26, 09:39:25

Livet är tungt ibland, alldeles för tungt men det är därför vi är fighters gumman!! Vi ger oss aldrig!! Stå på dig! Kramar :love: och försök att ta hand om dig dvs. ta inte ut dig så ;-P




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-04-27, 13:41:44 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Hej, vännen!



Jag har varit en usel bloggläsare i några dagar nu, eller kanske det är många dagar...:question: Känner mig lite förvirrad när det gäller tiden nu mera, men det går ju att skylla på åldern. :-P



Hoppas att du mår lite bättre nu? Vad är det för ett jäkla ställe du jobbar på, som sänker lönen!? Med tanke på stigande bensin priser mm, så borde det väl vara tvärt om? :mad:



Ha det så bra du nu kan och fortsätt kurera dig.

Ha en skön och vilosam helg.

Kramisar! ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P