2011-09-20
 14:50:40

Tummen ur.....

Det trodde ni inte att jag skulle få va'? Men här kommer ett bildbevis.



Gör vågen, dom är på plats. AMEN!

Nu kan jag sysselsätta mig med så trevliga saker som att hänga tvätt och vika tvätt.....

för imorgon....


är det dax igen....



Björn Karlsson
PUBLICERAT: 2011-09-20, 16:53:07

:thumbup: Det ser ut som en Ursulateckning?




Stattinskan
PUBLICERAT: 2011-09-20, 17:20:37 | URL: http://stattinskan.blogspot.com

Herregud - nu bugade jag mig så djupt att ryggen låste sig ... fast det går bra att applådera åt dina bedrifter i den här ställningen också ;-D







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P