2011-09-07
 21:07:50

Onsdag....inte torsdag

Var mer eller medvetslös imorse. Hade kunnat gjort nästan vad som helst för att få sova. Raglade upp med kaffemuggen i handen och kudden som satt fast på kinden. Intalade mig att det var ju torsdag, bara 2 dagar kvar att jobba. Smärtsamt blev uppvaknandet under förmiddagen när jag insåg att det bara var onsdag. Behöver jag utveckla mer hur denna dag sen förflöt?

Väl hemma. Lagade mat och kokade lever åt hundarna. Funderade på om jag skulle tvinga kroppen att göra något ute. Men jag behövde inte fundera länge på det eftersom himlens portar öppnade sig och så var allt utejobb bordlagt.

Tittade en stund på TV. Fick höra om flygolyckan i Ryssland och att den svenske målvakten Stefan Liv var en av de omkomna. Tragiskt. Och tänk på hans familj.



R.I.P Stefan

Kändes som det räcker för idag......






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P