2011-09-17
 16:44:25

Lite av varje

Har nystat upp en hel del garn eftersom jag fått beställning på växtfärgade yllesjalar. Här ska stickas. Bara jag slutfört sista paret sockar. Hatar att sticka sockar, men jag har kört ett restgarnsrace. I vanlig ordning har jag inte tagit några bilder, bara på det här lilla som är kvar.



Nu ser man färgerna mycket bättre. Har plockat ned 16 härvor. Det borde bli 8-10 sjalar, lite beroende på storlek och färg. Återkommer om detta.



"Åremössa" i restgarner



Små sockar (så blev dom innan jag gjorde ett eget mönster)



Små sockar (efter mitt mönster)



Lite större sockar



Lökkorg i luffarslöjd



Carina
PUBLICERAT: 2011-09-18, 08:46:01 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vilka fiiiina strumpor! :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P