2011-09-10
 14:29:44

Ibland överraskar man till och med sig själv......

Har blixtrat till lite. Alla ärtor och bönor skördade och upprivet, löken skördad, Fuchsian intagen och tvättmaskin startad.

                    

Nu ska jag plocka en stor bukett Dahlior. Vet inte om jag ska börja med kryddorna eller nåt annat. Vill inte dra igång för stora projekt innan vi vet när vi ska hämta köttet.
Alltså sitter det fast lite. Börja med köttbullarna? Steka strömming? Kryddor?

Hittade ett ganska precis ett år gammalt foto som jag bara måste ha med.



Känns så länge sedan.........




♥ Carina ♥
PUBLICERAT: 2011-09-10, 19:17:02 | URL: http://cinacarina.blogspot.com

Jag hade en sån dag igår då jag fick massor gjort. Det gäller att passa på innan anfallet går över ;)

Kram




Carina
PUBLICERAT: 2011-09-11, 10:30:30 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vilket fint kort på lilla Ghosty :love: vad duktig du är som grejjar och donar - hur går det med dom opererade fötterna?



Kramis :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P